Fertiliteitskliniek Twente

Digitaal patiënten-tevredenheidsonderzoek 2017

Patiëntentevredenheid 2017

De Fertiliteitskliniek Twente wil graag een oordeel over de zorg die aan u is geleverd binnen onze kliniek.
Vanuit ons behaalde ZKN keurmerk en ISO 9001 certificering wordt dit ook jaarlijks van ons als kliniek verwacht.
Het fertiliteitsteam vindt goed contact met de patiënt belangrijk en staat open voor kritiek en suggesties ter verbetering van de kwaliteit van zorg.
Uitgangspunt van het team is dat de patiënt zich serieus genomen voelt.
Om continu aandacht te blijven houden voor de kwaliteit van zorg die aan u wordt geleverd voert de kliniek een digitale enquête uit.
Daarbij bieden wij gedurende het hele jaar, patiënten mondeling of via onze website, suggesties voor verbetering van onze zorg met ons te delen.

Patiënten tevredenheidsonderzoek:

De Fertiliteitskliniek maakt gebruik van de gevalideerde vragenlijst “patiënt centered questionaire infertility” (PCQ-i).
Deze is speciaal voor de fertiliteitszorg ontwikkeld door het Universitair Medisch Centrum Nijmegen (het St. Radboud).
Deze wordt digitaal aangeboden en is anoniem.

Wat is “patiënt centeredness”

Patiënt centeredness betekent dat de patiënt centraal staat.
Patiëntgerichte zorg houdt rekening met individuele behoeften en voorkeuren van de patiënt, om zodoende te komen tot de meest optimale- en kwalitatieve zorg. Natuurlijk wel rekening houdend met de huidige regel- en wetgeving omtrent vruchtbaarheidsbehandelingen.


Uitnodiging tot deelname:

http://bit.ly/FKtwente of via de QR-code op de posters in de kliniek