Meest gestelde vragen



Voordat u begint
Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van het patiëntenportaal?

Om het patiëntenportaal te kunnen gebruiken, heeft u nodig:

  • een emailadres
  • een mobiele telefoonnummer ( om met een sms-code in te kunnen loggen)

Heeft u een partner, dan heeft ook uw partner een eigen emailadres en mobiele nummer nodig. In het kader van uw privacy is het niet mogelijk om één emailadres en mobiele nummer te gebruiken voor het dossier van u en uw partner.
Het gaat immers om privacygevoelige informatie.

Ik heb geen e-mail met een activeringslink ontvangen

U ontvangt pas een activeringslink nadat u verwezen bent naar de Fertiliteitskliniek en u uw gegevens correct hebt aangeleverd.

 

Bent u langer bij ons in behandeling en uw wilt gebruik maken van het patiëntenportaal , dan kunt u een email richten naar: portaal@fertiliteitskliniektwente.nl

U dient in de e-mail uw naam en geboortedatum te vermelden en uw eigen mobiel nummer en emailadres. Nadat we dit gecheckt hebben, wordt de activeringslink toegestuurd.

Hoe kan ik inloggen op het patiëntenportaal?

Nadat u uw account heeft geactiveerd met uw emailadres en wachtwoord en accoord gaat met de voorwaarden, kunt u inloggen. U ontvangt een 2de  authentiecatie code (SMS-code) om in te loggen

Ik heb problemen met inloggen

Als u problemen ervaart met inloggen, kan dit verschillende redenen hebben;

  1. U heeft uw gegevens niet correct aangeleverd.
  2. Controleer ook de map "ongewenst"  in uw mailbox.
  3. Wis de cookies van uw browsergeschiedenis.

Lukt het inloggen nog steeds niet? Stuur dan een email naar: portaal@fertiliteitskliniektwente.nl

 

Ik ontvang geen code via sms. Wat moet ik doen?

Klik op de knop inloggen als u binnen enkele minuten nog geen code heeft ontvangen. Ontvangt u daarna nog steeds geen code op uw mobiele telefoon? Dan staat uw mobiele telefoonnummer waarschijnlijk niet correct in ons systeem. Neem contact op om uw gegevens te controleren: portaal@fertiliteitskliniektwente.nl

Vermeld in uw email uw naam, geboortedatum, mobiel telefoonnummer.

Ik moet steeds opnieuw inloggen

Als u langer dan 15 minuten geen gebruik maakt van het patiëntenportaal, wordt u automatisch uitgelogd. Hierna moet u weer opnieuw inloggen.

Ik heb hetzelfde telefoonnummer als mijn partner

Wanneer u gebruik maakt van hetzelfde mobiele telefoonnummer als uw partner, is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van het patiëntenportaal.

Heb ik speciale apparatuur of computerprogramma's nodig?

Om gebruik te maken van het patiëntenportaal hebt u geen speciale apparatuur of computerprogramma's nodig.