Meest gestelde vragen



Voordat u begint
Wat heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van het patiëntenportaal?

Om het patiëntenportaal te kunnen gebruiken, heeft u nodig:

  • een emailadres
  • een mobiele telefoonnummer ( om met een sms-code in te kunnen loggen)

Heeft u een partner, dan heeft ook uw partner een eigen emailadres en mobiele nummer nodig. In het kader van uw privacy is het niet mogelijk om één emailadres en mobiele nummer te gebruiken voor het dossier van u en uw partner.
Het gaat immers om privacygevoelige informatie.

Ik heb geen e-mail met een activeringslink ontvangen
Hoe kan ik inloggen op het patiëntenportaal?

Nadat u uw account heeft geactiveerd met uw emailadres en wachtwoord en accoord gaat met de voorwaarden, kunt u inloggen. U ontvangt een 2de  authentiecatie code (SMS-code) om in te loggen

Ik heb problemen met inloggen
Ik moet steeds opnieuw inloggen

Als u langer dan 15 minuten geen gebruik maakt van het patiëntenportaal, wordt u automatisch uitgelogd. Hierna moet u weer opnieuw inloggen.